Začínající firmy to nemají jednoduché a mnohdy končí ještě dříve, než vůbec stihly začít. Co stojí za tím, že některé z nich raketově vystřelí a během pár měsíců generují velký zisk a jiné se nedožijí ani prvního roku od svého vzniku?
Zákazníci jsou pro každý business velmi důležití, jsou to totiž právě oni, kteří generují zisk a pomáhají firmám růst. Jenže začínající firmy hledají potencionální zákazníky jen velmi těžce. Reklama je pro ně cenově nedostupná a proto se snaží cílit primárně na mladší generaci na sociálních sítích. Zde je propagace do jisté míry ještě stále zdarma. Televizní reklama je dnes již přežitkem, který má jen omezený dosah. Není divu, že se reklamní obsah pomalu přesouvá na sociální sítě. Jaké jsou další způsoby, jak přilákat zákazníky na vaše webové stránky, potažmo e-shop?
SEO optimalizace
On-line seo je chytrá optimalizace pro internetové vyhledávače, díky kterému si k vám potencionální zákazníci snadněji najdou cestu. Internetové vyhledávače pracují s technikou klíčových sov, kdy uživateli internetu překládají relevantní výsledky. Pokud vaše webová stránka bude dobře optimalizovaná a pravidelně aktualizovaná, máte větší pravděpodobnost, že si vás potencionální zákazníci najdou. Na seo optimalizaci se specializuje řada firem u nás i v zahraničí, navíc jsou jejich služby cenově dostupné.
Ppc reklama
Reklamy jsou relativně drahý způsob propagace, ne vždy tomu ale tak musí být. Ppc reklama je druh reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamy na web, ale až za jednotlivé prokliknutí na daný odkaz. Zkratka Ppc pochází z anglického slovního pojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za klik.
Ads a sklik ppc reklama
Existuje hned několik druhů Ppc systému, přičemž mezi ty nejvýznamnější patří Google ads a v České republice je to pak Sklik od Seznamu.cz.